Využijte extra 12% slevu s kódem JARO12 platnou i na již zlevněné zboží, aktivní od 23.4 do 30.4. (neplatí na kola) %

Top značky

Top značky

Top značky

Scott Gambler 900 Tuned Horské kolo

Objevte sjezdový speciál SCOTT Gambler 900 Tuned. Díky tomuto horskému kolu zvládnete sjezdy, které pro vás byly doposud nepředstavitelné. Jakmile vyrazíte ze startovní brány, nic vás už nezpomalí. Jestli žijete pro downhill, Gambler je…

více

Velikost

220 990 Kč
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 15.2 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Objevte sjezdový speciál SCOTT Gambler 900 Tuned. Díky tomuto horskému kolu zvládnete sjezdy, které pro vás byly doposud nepředstavitelné. Jakmile vyrazíte ze startovní brány, nic vás už nezpomalí. Jestli žijete pro downhill, Gambler je sázkou na jistotu. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Gambler Zaměření downhill Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XT M8120 4 Piston Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 15.2 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128kg,
Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo
Pedály nejsou součástí

Parametry

Průměr kol 29" Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128,
0
Rám Gambler Carbon / IMP Technology / HMX,
BB107 / Carbon swingarm,
VLK Virtual 4 Link kinematic,
27.5" (2.6) and 29" (2.5) tire compatible with Geo-BB adj.,
SW DH 12x157mm dropout,
TBC Trunnion Box Construction
Vidlice FOX 40 Factory,
GRIP2 / High-Low speed Comp. Reb. adjust / 52mm Offset,
20mm Boost thru axle / 203mm Travel
Zadní tlumič FOX Float X2 Factory,
Independent high / low comp. / rebound / RVS,
custom tune / 225x75mm
Hlavové složení Syncros DH adjustable,
Semi integrated / adj +-1° with cup,
ID 49.6mm / OD 56mm
Přehazovačka SRAM XO1 DH,
Short cage / 7 Speed
Řazení SRAM XO1 DH,
Trigger Shifter / 7 Speed
Kliky SRAM X01 DH DUB Carbon,
34T Alloy Chainring DM / 165mm
Vodítko řetězu SCOTT DH Custom Středové složení SRAM DUB PF MTB107,
Shell 107x41mm
Řídítka Syncros Hixon iC DH Carbon,
15mm Rise / 8° / 800mm,
Syncros Pro DH dual lock-on grips
Sedlovka Syncros DH1.5 / 31.6mm / Alloy7050 Sedlo Syncros Kaslo 1.5,
Titanium rails
Řetěz KMC X11-1 Black Kazeta SRAM CS PG-720 DH 11-25 Pláště Race Face Atlas / 110x20 Boost front / 157x12 rear / 29" / 28H / Tubeless Ready Rims Sezóna 2024 Kód produktu 290157012

Modifikace Rámu Gambler

Naše sjezdová kola vždy překračovala hranice nastavitelnosti. Jak jezdec, tak kolo se musejí umět přizpůsobit trati, povětrnostním podmínkám a výběru tlumiče (vzduchový nebo pružinový). Nový Gambler umožňuje změnit rozměr kol, aniž by bylo třeba měnit další komponenty.

Délku zadní stavby je možné také nastavit, nezávisle na rozměru kol. Krátká zadní stavba a 29" kola - jasná věc. Dlouhá s koly 27,5" - taky bez problému. Gambler je dodáván s náhradními vyosenými miskami hlavového složení, abyste si mohli nastavit hlavový úhel v závislosti na rozměru kol, výběru vidlice apod.

Máme také 4směrný čip, který umožňuje nastavit nejen výšku středového složení podle rozměru kol, ale také - a to je ještě důležitější - vylepšit geometrii/kinematiku v závislosti na trase, tlumičích nebo preferencích jezdce. Chceme, aby se kolo dalo optimalizovat na každý tlumič, každého jezdce i danou trať.

S každým nastavením je nutno zaměřit se na rovnováhu. A rovnováhou myslíme dokonalou kombinaci na správnou trakci. Geometrie a možnosti křivky tlumení napomáhají jezdci dostat těžiště do ideálního místa mezi koly, kde je rovnováha a trakce optimální. Nicméně jak se mění závodní tratě, mění se i tento balanční bod a ne všechna kola si s tím poradí - my jsme chtěli, aby to naše kolo umělo.

Tak například kolo s geometrií na strmou trať se bude odvalovat pomalu a zatáčky na rovnější trase bude brát zeširoka, zatímco s kolem nastaveným na rovnější tratě bude pro jezdce obtížnější udržet při prudkých pasážích těžiště dostatečně vzadu.

Integrovaná ochrana řetězu a převodníku

Vodítko řetězu - mohlo by se zdát, že zas tak velký rozdíl na kole neudělá, ale jak se ukázalo, udělá. Dokonce žertujeme o tom, že design celého kola určovalo právě ono. Proč bychom měli mít své vlastní? Příslušenství k řetězu se většinou vyrábí tak, aby fungovalo na různých kolech, a proto se musí leccos oželet. My potřebujeme, aby vodítko fungovalo jen na tomto jednom rámu a s danou řadou převodníků, takže jde snadněji nainstalovat, lépe funguje, je lehčí a umožňuje nám získat určité výhody v konstrukci rámu. Jsme schopni ještě snížit hmotnost a zvýšit spolehlivost/odolnost. V minulosti byly konstrukční návrhy vodítka řetězu / chrániče převodníku příliš složité, což se nejevilo jako ideální. Vyžadovaly těžký hliníkový úchyt vlisovaný do rámu, který se mohl nárazem ohnout, zanechat v rámu trhliny a způsobit další poškození. Tato skutečnost omezovala šířku hlavního čepu rámu a tvar zadní stavby. Dále bylo vodítko řetězu spojeno s chráničem převodníku základnou, čímž docházelo k navýšení hmotnosti.

U našeho vlastního designu již nepoužíváme vlisovaný hliníkový úchyt, ani nevedeme praskliny v rámu. A co je důležitější, můžeme konstruovat širší hlavní čep, což vede k tužšímu spojení a delší životnosti ložiska. Podařilo se nám optimalizovat tvar zadní stavby, abychom mohli zajistit lepší tuhost a pevnost. Snadněji se nastavuje a je lehčí.

V chrániči převodníku používáme vsazené pryžové pohlcovače nárazů, které také snižují potenciální poškození rámu. A v neposlední řadě jsou chránič převodníku i vodítko řetězu samostatné kusy, takže v případě poškození jednoho, není nutno měnit celý systém, pouze jednu součást.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.