info o objednávkách: po–pá 8–15:30
+420 776 008 028
info o zboží: po–ne 10–18
+420 777 355 833

Top značky

Top značky

Top značky

Scott Spark 950 Celoodpružené horské kolo

Zažijte pocit dokonalé jízdy na horském kole SCOTT Spark 950. Je extrémně rychlé, mimořádně lehké a ultra schopné. Ať už hledáte trailový bajk s malým zdvihem, downcountry model nebo kolo na občasné závody, našli jste ho. Design si…

více

Velikost / výška Vaší postavy

69 153 Kč
98 790 Kč
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • hliník
    materiál rámu
  • 14.5 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Zažijte pocit dokonalé jízdy na horském kole SCOTT Spark 950. Je extrémně rychlé, mimořádně lehké a ultra schopné. Ať už hledáte trailový bajk s malým zdvihem, downcountry model nebo kolo na občasné závody, našli jste ho. Design si zamilujete. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu hliník Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano MT501 Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 14.5 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128kg,
Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo
Pedály nejsou součástí

Parametry

Pláště Schwalbe Wicked Will 29x2.4",
Performance / TLR / Foldable / Addix
Průměr kol 29" Rám Spark Alloy SL 6011,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Vidlice RockShox Pike RL3 Air,
Custom Charger 3-Mode Damper,
15x110mm Maxle Lite / 44mm offset / Tapered steerer,
Lockout / Reb. Adj. / 130mm travel
Zadní tlumič RockShox Deluxe Select RL3 Trunnion,
3 modes / Lockout-Trail-Descend,
Debon Air / Reb. Adj.,
Travel 120mm / T165X45mm
Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přehazovačka SRAM GX Eagle 12 Speed Řazení SRAM NX Eagle Trigger Kliky SRAM X1 Eagle DUB,
55mm CL / 32T
Středové složení SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B.,
mini Rise / back sweep 8° / 760mm,
Syncros Performance XC lock-on grips
Představec Syncros DC 3.0,
Syncros Cable Integration System,
0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 2.0,
31.6mm / S & M size 125mm / L size 150mm / XL size 170mm
Sedlo Syncros Tofino 2.5 Regular Přední náboj Formula CL-811 / 15x110mm Zadní náboj Formula CL-148S / 12x148mm,
Syncros Axle w/Removable Lever,
with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Řetěz SRAM CN NX Eagle Kazeta SRAM SX-PG1210 / 11-50 T Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm Ráfky Syncros X-30SE / 32H / 30mm Sezóna 2025 Kód produktu 290129006

Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.