🥳 Využijte extra slevu 10 % s kódem VELIKONOCE10, platí i na již zlevněné zboží, pouze do 1.4.2024 🥳

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Spark RC900 TeamIssueAXS prz Celoodpružené horské kolo

Pro odvážné hobby jezdce s ambiciózními cíli tu je horské celoodpružené kolo Spark RC 900 Team Issue AXS (prz) z týmové stáje SCOTT. Objevte v tomto MTB kole geniální kombinaci nejrychlejšího rámu na trhu, 12rychlostní bezdrátové sady SRAM…

více

Velikost

Zboží není skladem.
72 845 Kč
145 690 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 11.3 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Pro odvážné hobby jezdce s ambiciózními cíli tu je horské celoodpružené kolo Spark RC 900 Team Issue AXS (prz) z týmové stáje SCOTT. Objevte v tomto MTB kole geniální kombinaci nejrychlejšího rámu na trhu, 12rychlostní bezdrátové sady SRAM a vyladěných komponentů Syncros. Splňte si své závodní sny nebo si jen užívejte vyjížďky na maximum.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark RC Zaměření MTB Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XT M8100 Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 11.3 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128 kg Pedály nejsou součástí

Parametry

Rám Spark RC Carbon / IMP Technology / HMF,
1x optimized / BB92 /Carbon swingarm,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
TBC Trunnion Box Construction
Vidlice RockShox SID Select RL3 Air,
custom Charger 3-Modes Damper,
15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset / Tapered steerer,
Lockout / Reb. Adj. / 110mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
DPS / Reb. Adj./ Travel 100-70-Lockout / 165X40mm
Systém tlumení SCOTT TwinLoc Suspension System / below Bar Remote,
3 modes / integ. Grip clamp
Hlavové složení Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8",
Bearing diameter size 42mm and 52mm
Přehazovačka SRAM X01 Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Řazení SRAM Eagle AXS Controller Kliky SRAM GX Eagle DUB Boost,
32T
Vodítko řetězu SCOTT custom Středové složení SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser 1.0 Carbon,
T shape flat / 9° / 740mm,
Syncros Pro lock-on grips
Představec Syncros XR1.5 -8°,
Integrated Spacer & Top Cap,
2014 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan 1.5 / 10mm offset,
31.6x400mm
Sedlo Syncros Belcarra Regular 1.5,
Titanium rails
Kola Syncros Silverton 2.0 6 Bolt,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Řetěz SRAM CN GX Eagle Kazeta SRAM XG1275 / 10-52 T Pláště Maxxis Rekon Race / 2.35" / 120TPI Kevlar Bead,
Tubeless Ready / EXO
Doplňky Transport Axle Průměr kol 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280495001
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE68.5 °68.5 °68.5 °68.5 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL570.0 MM600.0 MM630.0 MM650.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT739.0 MM737.0 MM756.0 MM787.0 MM
EBB OFFSET-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM
FBB HEIGHT319.5 MM319.5 MM319.5 MM319.5 MM
GWHEEL BASE1,097.7 MM1,127.7 MM1,158.6 MM1,179.6 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY435.0 MM435.0 MM435.0 MM435.0 MM
LREACH399.5 MM429.5 MM456.8 MM474.1 MM
MSTACK586.9 MM586.9 MM596.2 MM605.5 MM
NSTEM LENGTH60.0 MM70.0 MM80.0 MM90.0 MM
0TRAIL90.9 MM90.9 MM90.9 MM90.9 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Asymetrický design

Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.

Torx na pevné ose

Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.