SCOTT Spark RC 900 Team Issue AXS(EU)

Celoodpružené horské kolo

Začněte si plnit sny se Sparkem RC Team Issue AXS. Nabízíme kombinaci nejrychlejšího rám na trhu, bezdrátové sady SRAM s 12 rychlostmi a komponentů Syncros - ideální stroj na víkendový závod i na vyšší ambice.

více

Velikost

137 450 Kč
Doprava zdarma po
Nárok na dopravu zdarma platí pouze pro přihlášené uživatele při objednávce nad 3000 Kč.
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.
Výživa ke kolu -40% Radost z kola, a sleva k tomu? V ER jasná věc

Stačí, když si u nás od 1. 4. do 31. 12. 2022 koupíte nové kolo – a automaticky získáte slevu 40 % na sportovní výživu a doplňky stravy.
Letos vám to zkrátka pošlape lépe než kdykoliv jindy. Slevu lze uplatnit opakovaně.

Podmínky akce: Platí na všechna kola s výjimkou dětských a juniorských. Sleva 40 % na sportovní výživu a doplňky stravy se vztahuje na původní prodejní ceny, a platí do 31. 12. 2022. Endorphin Republic si vyhrazuje právo změnit podmínky slevové akce nebo akci zrušit. 
  • karbon
    materiál rámu
  • 11.2 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Začněte si plnit sny se Sparkem RC Team Issue AXS. Nabízíme kombinaci nejrychlejšího rám na trhu, bezdrátové sady SRAM s 12 rychlostmi a komponentů Syncros - ideální stroj na víkendový závod i na vyšší ambice.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark RC Zaměření MTB Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XT M8100 Disc,
180/F and 160/R SM-RT66 rotor
Odpružení celoodpružená Hmotnost v kg cca 11.2 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 kg

Parametry

Pláště Maxxis Rekon Race / 2.35" / 120TPI Kevlar Bead,
Tubeless Ready / EXO
Doplňky Transport Axle Hlavové složení Bearing diameter size 42mm and 52mm,
Syncros Pro Drop in / Tapered 1.5"-1 1/8"
Kazeta SRAM XG1275 / 10-50 T Kliky 32T,
SRAM Stylo Eagle DUB Boost
Kola Syncros Silverton 2.0 6 Bolt,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
25mm Tubeless ready rim / 28H / XD Driver
Sedlovka Syncros Duncan 1.5 / 10mm offset,
31.6x400mm
Rám Spark RC Carbon / IMP Technology / HMF,
TBC Trunnion Box Construction,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
1x optimized / BB92 /Carbon swingarm
Systém tlumení SCOTT TwinLoc Suspension System / below Bar Remote,
3 modes / integ. Grip clamp
Vidlice custom Charger 3-Modes Damper,
15x110mm Maxle Stealth / Tapered steerer / Lockout / Reb. Adj.,
RockShox SID Select+ RL3 Air,
100mm travel
Sedlo Syncros Belcarra Regular 1.5,
Titanium rails
Přehazovačka SRAM X01 Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Řídítka T shape flat / 9° / 740mm,
Syncros Pro lock-on grips,
Syncros Fraser 1.0 Carbon
Řetěz SRAM CN GX Eagle Zadní tlumič 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
FOX NUDE EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
DPS / Reb. Adj./ Travel 100-70-Lockout / 165X40mm
Středové složení SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Řazení SRAM Eagle AXS Controller Vodítko řetězu SCOTT custom Průměr kol 29" Sezóna 2021 Kód produktu 274626001
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE68.5 °68.5 °68.5 °68.5 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL570.0 MM600.0 MM630.0 MM650.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT739.0 MM737.0 MM756.0 MM787.0 MM
EBB OFFSET-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM-50.5 MM
FBB HEIGHT319.5 MM319.5 MM319.5 MM319.5 MM
GWHEEL BASE1,097.7 MM1,127.7 MM1,158.6 MM1,179.6 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY435.0 MM435.0 MM435.0 MM435.0 MM
LREACH399.5 MM429.5 MM456.8 MM474.1 MM
MSTACK586.9 MM586.9 MM596.2 MM605.5 MM
NSTEM LENGTH60.0 MM70.0 MM80.0 MM90.0 MM
0TRAIL90.9 MM90.9 MM90.9 MM90.9 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

SW patky

Na novém modelu Scale jsme přepracovali všechny části, které by mohly výrazně přispět k jeho výkonu a funkčnosti. Příslušenství patek na předchozím modelu tvořila příliš objemná část vytvarovaná na karbonové zadní stavbě. Nové patky jsou navržené k integraci (navléknutí) na pevnou osu, díky dutému tvaru a lehké konstrukci. Tyto patky zvyšují tuhost a předcházejí poškození rámu v případě nárazu do přehazovačky. K dispozici pro přehazovačky SRAM a Shimano DM.

Asymetrický design

Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.

Torx na pevné ose

Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.