SCOTT Spark 970 blue Celoodpružené horské kolo

Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 970. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Kolo na občasné závody? Tady ho máte.

více

Velikost

Můžete mít ihned na 3 prodejnách
| Skladem
69 390 Kč
Můžete mít ihned na 3 prodejnách
| Skladem
Výživa ke kolu -40% Radost z kola, a sleva k tomu? V ER jasná věc

Stačí, když si u nás od 1. 4. do 31. 12. 2022 koupíte nové kolo – a automaticky získáte slevu 40 % na sportovní výživu a doplňky stravy.
Letos vám to zkrátka pošlape lépe než kdykoliv jindy. Slevu lze uplatnit opakovaně.

Podmínky akce: Platí na všechna kola s výjimkou dětských a juniorských. Sleva 40 % na sportovní výživu a doplňky stravy se vztahuje na původní prodejní ceny, a platí do 31. 12. 2022. Endorphin Republic si vyhrazuje právo změnit podmínky slevové akce nebo akci zrušit. 
  • hliník
    materiál rámu
  • 14.95 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 970. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Kolo na občasné závody? Tady ho máte.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu hliník Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano MT201 Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 14.95 Pedály nejsou součástí

Parametry

Průměr kol 29" Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 Rám Spark Alloy SL 6011,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přehazovačka SRAM NX Eagle 12 Speed Řazení SRAM SX Eagle Trigger Kliky SRAM SX Eagle DUB,
55mm CL / 32T
Středové složení SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser 2.0 DC Alloy 6061 D.B.,
mini Rise / back sweep 8° / 760mm,
Syncros Pro lock-on grips
Představec Syncros DC 3.0,
Syncros Cable Integration System,
0° rise / 6061 Alloy / 31.8mm / 1 1/8"
Sedlovka Syncros Duncan Dropper Post 2.5,
31.6mm / S & M size 130mm / L & XL size 150mm
Sedlo Syncros Tofino 2.5 Regular Přední náboj Formula CL-811 / 15x110mm Zadní náboj Formula CL-3248 / 12x148mm Řetěz SRAM CN SX Eagle Kazeta SRAM SX-PG1210 / 11-50 T Výplet Stainless Black 15G / 1.8mm Ráfky Syncros X-30SE / 32H / 30mm Pláště Schwalbe Wicked Will 29x2.4",
Performance / TLR / Addix
Vidlice RockShox Judy Silver TK Solo Air,
15x110mm QR axle / 42mm offset / Tapered Steerer,
2-Modes / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Elektromotor X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion Zadní tlumič X-Fusion NUDE 5 RLX Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
Reb. Adj.,
Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Upozornění Specifikace kol se mohou měnit bez předchozího oznámení. Sezóna 2022 Kód produktu 286291008
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.