🎄Ježíšek neví? Tady jsou nějaké tipy na vánoční dárky. 🎄
info o objednávkách: po–pá 8–15:30
+420 776 008 028
info o zboží: po–ne 10–18
+420 777 355 833

Top značky

Top značky

Top značky

Scott Spark 910 Celoodpružené horské kolo

Kolo SCOTT Spark 910 je extrémně rychlé, mimořádně lehké a velmi schopné. Karbonový rám se zdvihem 120 mm v kombinaci s vidlicí se 130 mm z něj dělají skvělého sportovního parťáka spadající do moderní kategorie downcountry. Tento model se…

více

Velikost / výška Vaší postavy

Můžete mít ihned na 1 prodejně
| Poslední kus skladem
100 093 Kč
142 990 Kč
Můžete mít ihned na 1 prodejně
| Poslední kus skladem
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.
  • 12.3 kg
    hmotnost kola

Kolo SCOTT Spark 910 je extrémně rychlé, mimořádně lehké a velmi schopné. Karbonový rám se zdvihem 120 mm v kombinaci s vidlicí se 130 mm z něj dělají skvělého sportovního parťáka spadající do moderní kategorie downcountry. Tento model se nezalekne známých maratónských závodů ani oblíbených trailcenter. U kola si můžete navíc snadno změnit hlavový úhel o 0,6 stupňů bez nutnosti zásahu do kabeláže. Rám disponuje novým standardem uchycení patky UDH (universal derailleur hanger), který vám umožní montáž nejnovějších sad řazení. Pro snadné nastavení tlaku v tlumiči je v rámu velký servisní otvor, který zároveň usnadní práci s kabeláží. Pomocí systému twinloc přepnete rychle přímo z řídítek vidlici i tlumič mezi plně otevřeným, trail a zamknutým režimem.

Vidlice Fox 34 Float poskytuje jezdci tuhost a oporu během trialových vyjížděk při zachování nízké hmotnosti. Kompletní sada Shimano XT vás díky technologii Hyperglide+ ohromí přesným a spolehlivým řazením v záběru. Brzdový systém Shimano XT je zárukou spolehlivosti a brzdného účinku. Moderní 30mm ráfek v kombinaci s plášti Schwalbe dopřejí pohodlnou a rychlou jízdu v jakémkoliv terénu. Teleskopická sedlovkou Fox Transfer se postará o snadnější sjezd směrem dolů.

Přehled

Značka SCOTT Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XT M8120 4 Piston Disc Hmotnost v kg cca 12.3 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128kg,
Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo
Pedály nejsou součástí

Parametry

Kola Syncros Silverton 2.0-30 6 Bolt,
F: 15x110mm, R: 12x148mm,
30mm Tubeless ready rim 28H / Micro Spline,
Syncros Axle w/Removable Lever,
with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Pláště Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO,
Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft
Rám Spark Carbon HMF,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Vidlice FOX 34 Float Performance Elite Air FIT4,
3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout,
130mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE 5T EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
custom large Air volume / DPS / Reb. Adj.,
Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přehazovačka Shimano XT RD-M8100 SGS,
Shadow Plus / 12 Speed
Řazení Shimano XT SL-M8100-IR / Rapidfire Plus,
Ispec EV clamp
Kliky Shimano XT FC-M8120-1 / Hollowtech 2,
32T
Středové složení Shimano SM-BB71-41A / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser iC SL DC Carbon,
0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 760mm,
Syncros Performance XC lock-on grips
Sedlovka FOX Transfer Performance Elite Dropper Post,
31.6mm / S size 125mm / M size 140mm / L size 150mm / XL size 150mm
Sedlo Syncros Tofino 1.5 Regular,
Titanium rails
Řetěz Shimano SLX CN-M7100 Kazeta Shimano XT CS-M8100-12 / 10-51 T Sezóna 2025 Kód produktu 290124010

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

TECHNOLOGIE TLUMENÍ NUDE

Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.