Slevy 50 až 70 % na vybrané produkty zde.🥳
info o objednávkách: po–pá 8:30–15:30
+420 776 008 028
info o zboží: po–ne 10–18
+420 777 355 833

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Gambler 930 Horské kolo

Pro sjezdové tratě je tu SCOTT Gambler 930, model horského celoodpruženého kola nejen pro downhill. Až vyrazíte ze startu, hliníkové sjezdové MTB kolo Gambler vám dá maximální rychlost, kterou zbrzdí jedině vaše hlava. Vyberte si sjezďák…

více

Velikost / výška Vaší postavy

Zboží není skladem.
52 225 Kč
104 450 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.
  • hliník
    materiál rámu
  • 16.9 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Pro sjezdové tratě je tu SCOTT Gambler 930, model horského celoodpruženého kola nejen pro downhill. Až vyrazíte ze startu, hliníkové sjezdové MTB kolo Gambler vám dá maximální rychlost, kterou zbrzdí jedině vaše hlava. Vyberte si sjezďák špičkové kvality za zajímavou cenu a pokořte vlastní limity!

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Gambler Zaměření downhill Materiál rámu hliník Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano BR-MT520 4 piston Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 16.9 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128 kg Pedály Wellgo B155U SCT / flat / w/replaceable pins

Parametry

Rám Gambler Alloy 6061 / Hydroformed custom butted / BB107,
VLK Virtual 4 Link kinematic,
27.5" (2.6) and 29" (2.5) tire compatible with Geo -BB adj.,
SW DH 12x157mm dropout
Vidlice Rockshox Boxxer Select / DebonAir,
Charger RC / Lo Comp / Rebound / 56mm Offset,
20mm Boost through axle / Alloy steerer / 200mm travel
Zadní tlumič X-Fusion Vector R Coil,
Rebound,
Spring rates S: 400 / M: 450 / L&XL: 500,
Custom tuned / 225x75mm
Hlavové složení Syncros DH Semi integrated,
ID 49.6mm / OD 56mm
Přehazovačka SRAM X5,
Medium cage / 8 Speed
Řazení SRAM X4,
Trigger Shifter / 8 Speed
Kliky Race Face Chester,
34T Alloy chainring / 165mm
Vodítko řetězu SCOTT DH Custom Středové složení Race Face BB107,
Shell 107x41mm
Řídítka Syncros Hixon 1.5 DH,
31.8mm / 15mm Rise/ 8° / 800mm,
Syncros Pro DH dual lock-on grips
Představec Syncros DH1.5,
31.8mm / Direct Mount 50mm
Sedlovka Syncros DH2.0 / 31.6mm / Alloy6061 Sedlo Syncros Kaslo 2.0,
CRMO rails
Přední náboj Formula DHL-92 Boost / 110x20mm thru axle Zadní náboj Formula DHL-157,
157x12mm thru axle / sealed bearings
Řetěz KMC Z-8.3 Kazeta SRAM PG-830 / 11-28 T Výplet DT Swiss Industry / 2.0 black Ráfky Syncros MD30 Disc / 29" / 32H black / Tubeless Ready Pláště Maxxis Assegai 29x2.5" / 2x60TPI Kevlar Bead / DH / TR / 3C Maxx Grip Průměr kol 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280552008

Jeden rám a dvě velikosti kol

S našimi horskými koly se snažíme dosáhnout maximální všestrannost. Tyto specifické modely dokážete přehodit z 27,5 "na 29" kola jen za pomoci otočení flip-chipu. Nemusíte měnit vidlici, stačí jen otočit flip-chip na úchytu tlumiče, vyměnit kola a jít. Flip-chip nám umožňuje zachovat podobnou výšku středu při přechodu z jedné velikosti kol na druhou, což je klíčové pro zachování podobných jízdních vlastností pro obě velikosti kol. S 27,5 "koly můžete jezdit na pneumatikách 2,5", 2,6 "nebo 2,8". Na 29 "od 2,4" -2,6 ".

Modifikace Rámu Gambler

Naše sjezdová kola vždy překračovala hranice nastavitelnosti. Jak jezdec, tak kolo se musejí umět přizpůsobit trati, povětrnostním podmínkám a výběru tlumiče (vzduchový nebo pružinový). Nový Gambler umožňuje změnit rozměr kol, aniž by bylo třeba měnit další komponenty.

Délku zadní stavby je možné také nastavit, nezávisle na rozměru kol. Krátká zadní stavba a 29" kola - jasná věc. Dlouhá s koly 27,5" - taky bez problému. Gambler je dodáván s náhradními vyosenými miskami hlavového složení, abyste si mohli nastavit hlavový úhel v závislosti na rozměru kol, výběru vidlice apod.

Máme také 4směrný čip, který umožňuje nastavit nejen výšku středového složení podle rozměru kol, ale také - a to je ještě důležitější - vylepšit geometrii/kinematiku v závislosti na trase, tlumičích nebo preferencích jezdce. Chceme, aby se kolo dalo optimalizovat na každý tlumič, každého jezdce i danou trať.

S každým nastavením je nutno zaměřit se na rovnováhu. A rovnováhou myslíme dokonalou kombinaci na správnou trakci. Geometrie a možnosti křivky tlumení napomáhají jezdci dostat těžiště do ideálního místa mezi koly, kde je rovnováha a trakce optimální. Nicméně jak se mění závodní tratě, mění se i tento balanční bod a ne všechna kola si s tím poradí - my jsme chtěli, aby to naše kolo umělo.

Tak například kolo s geometrií na strmou trať se bude odvalovat pomalu a zatáčky na rovnější trase bude brát zeširoka, zatímco s kolem nastaveným na rovnější tratě bude pro jezdce obtížnější udržet při prudkých pasážích těžiště dostatečně vzadu.

Integrovaná ochrana řetězu a převodníku

Vodítko řetězu - mohlo by se zdát, že zas tak velký rozdíl na kole neudělá, ale jak se ukázalo, udělá. Dokonce žertujeme o tom, že design celého kola určovalo právě ono. Proč bychom měli mít své vlastní? Příslušenství k řetězu se většinou vyrábí tak, aby fungovalo na různých kolech, a proto se musí leccos oželet. My potřebujeme, aby vodítko fungovalo jen na tomto jednom rámu a s danou řadou převodníků, takže jde snadněji nainstalovat, lépe funguje, je lehčí a umožňuje nám získat určité výhody v konstrukci rámu. Jsme schopni ještě snížit hmotnost a zvýšit spolehlivost/odolnost. V minulosti byly konstrukční návrhy vodítka řetězu / chrániče převodníku příliš složité, což se nejevilo jako ideální. Vyžadovaly těžký hliníkový úchyt vlisovaný do rámu, který se mohl nárazem ohnout, zanechat v rámu trhliny a způsobit další poškození. Tato skutečnost omezovala šířku hlavního čepu rámu a tvar zadní stavby. Dále bylo vodítko řetězu spojeno s chráničem převodníku základnou, čímž docházelo k navýšení hmotnosti.

U našeho vlastního designu již nepoužíváme vlisovaný hliníkový úchyt, ani nevedeme praskliny v rámu. A co je důležitější, můžeme konstruovat širší hlavní čep, což vede k tužšímu spojení a delší životnosti ložiska. Podařilo se nám optimalizovat tvar zadní stavby, abychom mohli zajistit lepší tuhost a pevnost. Snadněji se nastavuje a je lehčí.

V chrániči převodníku používáme vsazené pryžové pohlcovače nárazů, které také snižují potenciální poškození rámu. A v neposlední řadě jsou chránič převodníku i vodítko řetězu samostatné kusy, takže v případě poškození jednoho, není nutno měnit celý systém, pouze jednu součást.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.