Účast ve světovém poháru vyžaduje jízdu v odpovídající kvalitě. Lehkost, tuhost, rychlost - to vše Scale RC 900 World Cup nabízí. Na tomto modelu s novým bezdrátovým řazením SRAM AXS a karbonovými kouzly se mohou z Ninových fanoušků stát…
Účast ve světovém poháru vyžaduje jízdu v odpovídající kvalitě. Lehkost, tuhost, rychlost - to vše Scale RC 900 World Cup nabízí. Na tomto modelu s novým bezdrátovým řazením SRAM AXS a karbonovými kouzly se mohou z Ninových fanoušků stát praví závodníci. To kolo na to má. Jak jste na tom vy? Zjistěte to.
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 69.5 ° | 69.5 ° | 69.5 ° | 69.5 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 100.0 MM | 115.0 MM | 125.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 600.0 MM | 625.0 MM | 650.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 743.0 MM | 774.0 MM | 800.0 MM | 835.1 MM |
E | BB OFFSET | -58.0 MM | -58.0 MM | -58.0 MM | -58.0 MM |
F | BB HEIGHT | 312.0 MM | 312.0 MM | 312.0 MM | 312.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,076.4 MM | 1,101.8 MM | 1,127.9 MM | 1,153.7 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 325.0 MM | 375.0 MM | 415.0 MM | 465.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 390.0 MM | 440.0 MM | 480.0 MM | 530.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.6 ° | 73.6 ° | 73.6 ° | 73.6 ° |
K | CHAINSTAY | 425.0 MM | 425.0 MM | 425.0 MM | 425.0 MM |
L | REACH | 398.7 MM | 422.3 MM | 443.2 MM | 465.5 MM |
M | STACK | 599.0 MM | 603.6 MM | 617.7 MM | 627.1 MM |
N | STEM LENGTH | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM | 90.0 MM |
O | TRAIL | 83.9 MM | 83.9 MM | 83.9 MM | 83.9 MM |
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Na novém modelu Scale jsme přepracovali všechny části, které by mohly výrazně přispět k jeho výkonu a funkčnosti. Příslušenství patek na předchozím modelu tvořila příliš objemná část vytvarovaná na karbonové zadní stavbě. Nové patky jsou navržené k integraci (navléknutí) na pevnou osu, díky dutému tvaru a lehké konstrukci. Tyto patky zvyšují tuhost a předcházejí poškození rámu v případě nárazu do přehazovačky. K dispozici pro přehazovačky SRAM a Shimano DM.
Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.