Ještě aerodynamičtější a pohodlnější SCOTT FOIL 20, jehož vybranou vlastností stále zůstává vynikající boční tuhost. V provedení s karbonovým rámem z vláken HMF a integrovanými komponenty Syncros je Foil 20 připraven vyrazit na závod.
Ještě aerodynamičtější a pohodlnější SCOTT FOIL 20, jehož vybranou vlastností stále zůstává vynikající boční tuhost. V provedení s karbonovým rámem z vláken HMF a integrovanými komponenty Syncros je Foil 20 připraven vyrazit na závod.
XXS/47 | XS/49 | S/52 | M/54 | L/56 | XL/58 | XXL/61 | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 70.5 ° | 71.0 ° | 72.0 ° | 72.5 ° | 73.0 ° | 73.3 ° | 73.3 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 110.0 MM | 115.0 MM | 130.0 MM | 150.0 MM | 170.0 MM | 190.0 MM | 210.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 510.0 MM | 520.0 MM | 535.0 MM | 550.0 MM | 565.0 MM | 580.0 MM | 595.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 715.9 MM | 729.4 MM | 753.6 MM | 773.5 MM | 798.8 MM | 812.9 MM | 837.3 MM |
E | BB OFFSET | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM | -66.0 MM |
F | BB HEIGHT | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM | 273.0 MM |
G | WHEEL BASE | 972.0 MM | 978.0 MM | 980.0 MM | 987.0 MM | 994.2 MM | 1,002.9 MM | 1,012.0 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 400.0 MM | 420.0 MM | 450.0 MM | 470.0 MM | 490.0 MM | 510.0 MM | 540.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 430.0 MM | 460.0 MM | 480.0 MM | 500.0 MM | 520.0 MM | 550.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.5 ° | 74.5 ° | 74.0 ° | 73.6 ° | 73.3 ° | 73.0 ° | 72.5 ° |
K | CHAINSTAY | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM | 410.0 MM |
L | REACH | 370.6 MM | 378.8 MM | 384.0 MM | 388.9 MM | 394.5 MM | 400.0 MM | 403.4 MM |
M | STACK | 502.6 MM | 509.0 MM | 526.7 MM | 547.5 MM | 568.3 MM | 588.5 MM | 607.7 MM |
N | STEM LENGTH | 90.0 MM | 90.0 MM | 100.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 120.0 MM | 120.0 MM |
Pro dosažení co nejlepšího přenosu energie vyvinuli naši inženýři domeček středového složení, který je nejširší ze všech silničních kol na trhu. Široký průřez a hladké přechody lépe přenášejí zatížení a poskytují bočně robustní konstrukci, která zvyšuje efektivitu šlapání účinným přenosem energie do hnacího ústrojí, a ne její ztrátou v nechtěném ohybu rámu.
I přesto, že se první Foil pyšnil přímým okamžitým přenosem síly do pedálů, hbitě reagujícím řízením, nízkou hmotností a aerodynamickou výjimečností, někteří jezdci prahli po ještě větším komfortu. Takže jsme zvýšili vertikální pružnost a pohodlí posunuli mezi klíčové znaky specifikace nového Foilu. Napojení zadních vzpěr nového modelu je nízko, což v souhře s upraveným a znatelně tenčím tvarem zadních vzpěr vede k plynulé jízdě i na drsných silnicích. Cíleným přístupem ke zlepšení komfortu nového Foilu se zvýšila vertikální pružnost v oblasti sedlové trubky o 86% oproti předchozímu modelu. Navíc se pružnost vidlice zvýšila o 11% v porovnání s první edicí.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.