Objevujte traily klidně celý den díky horskému elektrokolu SCOTT Patron eRIDE 900 Ultimate TR. Nadchne vás vynikající integrace, precizní geometrie a samozřejmě také silná pohonná jednotka Bosch. Do kopce, z kopce i po rovině, tento e-bike…
Objevujte traily klidně celý den díky horskému elektrokolu SCOTT Patron eRIDE 900 Ultimate TR. Nadchne vás vynikající integrace, precizní geometrie a samozřejmě také silná pohonná jednotka Bosch. Do kopce, z kopce i po rovině, tento e-bike půjde do všeho. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při kompresi tlumiče.
Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto skutečnost zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení také umožňuje konstrukci rámu s nižším umístěním motoru a baterie, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.
Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor.
Zásluhou velkého dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentního systému správy baterie a jednoduché manipulaci patří lithium-iontové baterie Bosch Power Tube k nejmodernějším na trhu. Všechny ty desítky let zkušeností se značce Bosch vyplatily! Většina našich rámů je kompatibilní s bateriemi 625 Wh, takže klidně vyměňte své stávající 400 nebo 500Wh za silnější Power Tube.
Klidně si na kolo namontujte nosič a příslušnou sadu blatníků. Rám obsahuje specializované fixační body na elegantní a spolehlivé řešení. Nosiče a blatníky jsou k dispozici na našich webových stránkách v sekci příslušenství.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.