Top značky

Top značky

Top značky

Scott Patron eRIDE 900 Ultimate Horské elektrokolo

Objevujte traily klidně celý den díky horskému elektrokolu SCOTT Patron eRIDE 900 Ultimate TR. Nadchne vás vynikající integrace, precizní geometrie a samozřejmě také silná pohonná jednotka Bosch. Do kopce, z kopce i po rovině, tento e-bike…

více

Velikost

311 990 Kč
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 23.5 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Objevujte traily klidně celý den díky horskému elektrokolu SCOTT Patron eRIDE 900 Ultimate TR. Nadchne vás vynikající integrace, precizní geometrie a samozřejmě také silná pohonná jednotka Bosch. Do kopce, z kopce i po rovině, tento e-bike půjde do všeho. Upozorňujeme, že specifikace kol se mohou změnit bez předchozího oznámení.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Patron ERIDE Zaměření MTB Materiál rámu karbon Brzdy Shimano XTR / BR-M9120 4 Piston Disc Hmotnost v kg cca 23.5 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128kg,
Celková hmotnost zahrnuje kolo, jezdce, vybavení a případné další zavazadlo
Pedály nejsou součástí

Parametry

Určeno pro Unisex,
Pánské
Průměr kol 29" Odpružení hardtail Rám Carbon Main Frame & SST / Alloy CST-Link,
Virtual 4 link kinematic VLK,
29x2.6 / Boost 148x12mm UDH,
160mm travel / Bosch SmartSystem/ Integr. removable Battery,
1.8" Headtube, Central Kickstand Mount,
Integr. Cable
Vidlice FOX 38 Float Factory Air / Kashima / eMTB+ / FIT4,
3 modes with low Speed adj. / QR Axle 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout / 160mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE T eRIDE EVOL Kashima / Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
custom large Air volume / DPS / Reb. Adj.,
Travel 160-115-Lockout / 205X60mm
Elektromotor Bosch Performance CX-R,
EU: 25kmh / INT: 20mph
Baterie PowerTube 750Wh Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 modes
Hlavové složení Acros / 1.8",
ZS66 OD74 / integr. Cable
Přehazovačka SRAM XX Eagle AXS Transmission 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Řazení SRAM AXS Pod Ultimate Controller Kliky e*thirteen / e*spec Race Carbon / 165mm / 34T Vodítko řetězu e*thirteen / e*spec Slider Převodník SRAM Eagle Transmission 34T chainring DM / Steel Řídítka Syncros Hixon iC SL / 15mm Rise / integrated cockpit,
S&M: 5° 50mm / L&XL: 4° 60mm virtual stem angle & extension,
7° backsweep / 6° upsweep / Syncros Endurance lock-on grips
Sedlovka FOX Transfer Factory Dropper Post Kashima,
31.6mm / S size 125mm / M size 150mm / L size 175mm / XL size 200mm
Sedlo Syncros Tofino 1.0 Regular,
Carbon rails
Kola DT Swiss HXC1501 CL,
F: 15x110mm,
R: 12x148mm Boost,
30mm Tubeless ready Carbon rim 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Řetěz SRAM CN XX Eagle Transmission Kazeta SRAM XX Eagle XS 1297 Transmission 10-52T Pláště Maxxis Dissector 29x2.6",
120TPI Foldable Bead,
EXO+ / TR Tubeless ready,
3C Maxx Terra
Světla Syncros integrated rear fender light,
Front Light Cable pre-installed
Display Bosch LED Remote & Kiox 300 Sezóna 2024 Kód produktu 420884010

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

PATENTOVANÝ INTEGROVANÝ SYSTÉM ODPRUŽENÍ

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při kompresi tlumiče.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto skutečnost zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení také umožňuje konstrukci rámu s nižším umístěním motoru a baterie, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

TECHNOLOGIE TLUMENÍ NUDE

Tlumiče s technologií Nude jsou nedílnou součástí celoodpružených kol SCOTT již téměř dvě desítky let. V úzké spolupráci s našimi partnery v oblasti tlumení pokračujeme v aktualizaci této technologie, abyste měli vždy tu nejlepší podporu, ať už závodíte na nejvyšší úrovni světového poháru nebo se chystáte na velkou cyklotúru do hor.

Baterie Bosch PowerTube

Zásluhou velkého dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentního systému správy baterie a jednoduché manipulaci patří lithium-iontové baterie Bosch Power Tube k nejmodernějším na trhu. Všechny ty desítky let zkušeností se značce Bosch vyplatily! Většina našich rámů je kompatibilní s bateriemi 625 Wh, takže klidně vyměňte své stávající 400 nebo 500Wh za silnější Power Tube.

Blatníky a nosič

Klidně si na kolo namontujte nosič a příslušnou sadu blatníků. Rám obsahuje specializované fixační body na elegantní a spolehlivé řešení. Nosiče a blatníky jsou k dispozici na našich webových stránkách v sekci příslušenství.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.