Vsaďte na jistotu s horským dámským celoodpruženým kolem SCOTT Contessa Spark 920 a nenechte se zaskočit žádným trailem. Špičkovému dámskému MTB kolu nechybí extra lehký přední rámový trojúhelník z karbonových vláken HMF, duralová zadní…
Vsaďte na jistotu s horským dámským celoodpruženým kolem SCOTT Contessa Spark 920 a nenechte se zaskočit žádným trailem. Špičkovému dámskému MTB kolu nechybí extra lehký přední rámový trojúhelník z karbonových vláken HMF, duralová zadní stavba, tlumič FOX Float, sada SRAM Eagle, vidlice Rock Shox, ani technologie ovládání odpružení TwinLoc, díky které si můžete nastavit tři rozdílné úrovně zdvihu, resp. geometrie kola tak, jak si to značka SCOTT nechala patentovat. Ať už jste rekreační jezdkyně nebo drtíte traily dennodenně, dopřejte si spolehlivou kvalitu pro váš maximální výkon.
S | M | L | XL | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° | 67.2 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 105.0 MM | 115.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 575.0 MM | 605.0 MM | 635.0 MM | 655.0 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 738.0 MM | 746.0 MM | 760.0 MM | 778.0 MM |
E | BB OFFSET | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM | -43.0 MM |
F | BB HEIGHT | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM | 327.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,121.6 MM | 1,151.6 MM | 1,182.8 MM | 1,203.9 MM |
H | BB CENTER TO TOPTUBE CENTER | 345.0 MM | 375.0 MM | 425.0 MM | 475.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 440.0 MM | 490.0 MM | 540.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° | 73.8 ° |
K | CHAINSTAY | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM | 438.0 MM |
L | REACH | 402.7 MM | 432.7 MM | 460.0 MM | 477.3 MM |
M | STACK | 593.1 MM | 593.1 MM | 602.4 MM | 611.6 MM |
N | STEM LENGTH | 50.0 MM | 60.0 MM | 70.0 MM | 80.0 MM |
0 | TRAIL | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM | 100.2 MM |
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Při pohledu shora jsou spodní rámová trubka modelu Spark a vahadlo zcela zjevně umístěny vůči sobě asymetricky. Karbonová vlákna dosahují svého největšího potenciálu, pokud se aplikují v hladkých přímých liniích. Pozice tlumiče mírně vychýlená vlevo umožňuje kontinuální strukturu od spodní rámové trubky přes tlumič k hlavnímu čepu.
Když uvidíte, že jedno z našich kol má lehké vyladěné odpružení, budete vědět, že je to celoodpružené kolo pro lehčí jezdce. Zapracovali jsme na něm s našimi partnery z oblasti tlumení, abychom zajistili, že vidlice a tlumič fungují na plnou kapacitu bez ohledu na velikost jezdce.
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.