Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Patron eRIDE 900 Horské elektrokolo

Celodenní trail? Do kopce, z kopce a stále dokola? Na horském elektrokole SCOTT Patron eRIDE 900 to bude brnkačka. Jízdu si užijete i díky precizní geometrii, silnému pohonu Bosch a vynikající integraci. Podmaňte si terén.

více

Velikost

Zboží není skladem.
187 959 Kč
213 590 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 24.6 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Celodenní trail? Do kopce, z kopce a stále dokola? Na horském elektrokole SCOTT Patron eRIDE 900 to bude brnkačka. Jízdu si užijete i díky precizní geometrii, silnému pohonu Bosch a vynikající integraci. Podmaňte si terén.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Patron ERIDE Zaměření MTB Materiál rámu karbon Brzdy Shimano XT / BR-M8120 4 Piston Hmotnost v kg cca 24.6 Pedály nejsou součástí

Parametry

Určeno pro Unisex,
Pánské
Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 Rám Carbon Main Frame / Alloy SST-CST-Link,
Virtual 4 link kinematic VLK,
29x2.6 / Boost 148x12mm UDH,
160mm travel / Bosch Gen4 / Integr. removable Battery,
1.8" Headtube, Central Kickstand Mount,
Integr. Cable
Zdvih Front: 160mm / Rear: 160mm Hlavové složení Acros / 1.8",
ZS66 OD74 / integr. Cable
Přehazovačka Shimano XT / 12 Speed Řazení Shimano SL-M8100 Kliky FSA CK-745 165mm / 34T Vodítko řetězu e*thirteen / e*spec Slider Převodník FSA WB604 / 34T / DM / Steel Řídítka Syncros Hixon 1.5 / Alloy 7050D.B.,
12mm rise / 9° / 780mm,
Syncros Pro lock-on grips
Představec Syncros AM1.5 / 7050 Alloy,
31.8mm / 4° / 1 1/8"
Sedlovka FOX Transfer Dropper Post,
31.6mm / S size 125mm / M & L size 150mm / XL size 175mm
Sedlo Syncros Tofino 1.5 Regular,
Titanium rails
Přední náboj Formula CL-811 / 15x110mm Zadní náboj Formula ECT-1481 / Boost 148x12mm Řetěz Shimano CN-M8100 Kazeta Shimano CS-M8100 / 10-51 T Výplet Stainless Black Ráfky Syncros MD30 / 32H / 30mm / Pin Joint,
Tubeless ready
Pláště Maxxis Dissector 29x2.6",
120TPI Foldable Bead,
EXO+ / TR Tubeless ready,
3C Maxx Terra
Světla Bosch Light Cable pre-installed F&R Průměr kol 29" Vidlice FOX 38 Perf. Elite Air / eMTB+ / FIT4,
3-Modes with low Speed adj. / QR Axle 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout / 160mm travel
Elektromotor Bosch Performance CX,
EU: 25kmh / INT: 20mph,
PowerTube 750Wh,
Travel 160mm / 205x60mm,
Bosch Gen4 Performance CX
Zadní tlumič FOX NUDE T eRIDE EVOL / Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
custom large Air volume / DPS / Reb. Adj.,
Travel 160-115-Lockout / 205X60mm
Upozornění Specifikace kol se mohou měnit bez předchozího oznámení. Odpružení celoodpružené Sezóna 2022 Kód produktu 286514012

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

PATENTOVANÝ INTEGROVANÝ SYSTÉM ODPRUŽENÍ

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při kompresi tlumiče.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto skutečnost zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení také umožňuje konstrukci rámu s nižším umístěním motoru a baterie, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

Vnitřní vedení kabelů

Elektrická horská kola mají na řídítkách velké množství ovladačů, mezi brzdami, přehazovačkou, převodníky, kabely pohonné jednotky, dálkovým ovládáním a blokováním odpružení je to spousta kabelů. Konstruktéři společnosti Syncros vypracovali řešení, aby kabely mohly být vedeny pod řídítky a po stranách představce, než zmizí v hlavovém složení s integrovanými plastovými díly, aby byly čisté a efektivní. Díky tomu se kabely neohýbají ani neprohýbají a jejich přední část působí minimalisticky. Řídítka a představce mají několik možností uchycení počítače, světla a kamery, a to jak na horní straně, tak pod řídítky.

Integrované LED světlo

Kolo je vybaveno předním a zadním blatníkem, oba blatníky jsou vyrobeny na míru pro kolo Patron, aby byly čistě a dokonale přizpůsobeny. Pro optimální bezpečnost jsou zadní blatníky vybaveny integrovanými LED světly, která jsou napájena přímo z baterie motoru. Na řídítkách je již namontován konektor pro přední světlo. Pro Patron eRIDE je k dispozici celá řada příslušenství Syncros, například stojánek, zadní blatník, zadní nosič nebo držák akční kamery.

Jednoduché seřízení odpružení

Přístup k tlumiči přes horní trubku je chráněný krytem. Otáčením kolečka prsty nebo mincí se mechanismus odemkne a umožní přístup k tlumiči. To usnadňuje nastavení odskoku, komprese, tlaku v tlumiči a instalaci nebo výměnu lanka systému odpružení TwinLoc.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.