🥳 Využijte extra slevu 10 % s kódem VELIKONOCE10, platí i na již zlevněné zboží, pouze do 1.4.2024 🥳

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Spark 900 AXS Celoodpružené horské kolo

Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 900 AXS. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým…

více

Velikost

Zboží není skladem.
142 962 Kč
168 190 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 12 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Přibližte se dokonalosti díky novému modelu SCOTT Spark 900 AXS. Zdoláte s ním každý terén, a to rychleji a snadněji než kdy dříve. Kolo je ultralehké, superschopné a skvěle vypadá. Chcete zatraceně dobré horské kolo? Trailový bajk s malým zdvihem? Downcountry model? Kolo na občasné závody? Tady ho máte.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Spark Zaměření MTB,
trail
Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XT M8120 4 Piston Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 12 Pedály nejsou součástí

Parametry

Průměr kol 29" Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 Rám Spark Carbon HMF,
Integrated Suspension Technology,
Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System,
BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Systém tlumení SCOTT TwinLoc 2 Technology,
Suspension & Dropper Remote,
3 Suspension modes
Hlavové složení Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System,
+-0.6° head angle adjustment,
ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Přehazovačka SRAM GX Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Řazení SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller Kliky SRAM GX Eagle DUB,
55mm CL / 32T
Středové složení SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm Řídítka Syncros Fraser iC SL DC Carbon,
0° rise / back sweep 8° / mini Rise / 760mm,
Syncros Pro lock-on grips
Sedlovka FOX Transfer Performance Elite Dropper Post,
31.6mm / S & M size 125mm / L & XL size 150mm
Sedlo Syncros Tofino 1.5 Regular,
Titanium rails
Kola Syncros Silverton 1.5-30 CL,
F: 15x110mm, R: 12x148mm,
30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever,
with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Řetěz SRAM CN GX Eagle Kazeta SRAM XG1275 / 10-52 T Pláště Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO,
Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft
Vidlice FOX 34 Float Performance Elite Air FIT4,
3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout,
130mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE 5T EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
custom large Air volume / DPS / Reb. Adj.,
Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Upozornění Specifikace kol se mohou měnit bez předchozího oznámení. Sezóna 2022 Kód produktu 286282008
  SMLXL
AHEAD TUBE ANGLE67.2 °67.2 °67.2 °67.2 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM105.0 MM115.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL575.0 MM605.0 MM635.0 MM655.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT738.0 MM746.0 MM760.0 MM778.0 MM
EBB OFFSET-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM-43.0 MM
FBB HEIGHT327.0 MM327.0 MM327.0 MM327.0 MM
GWHEEL BASE1,121.6 MM1,151.6 MM1,182.8 MM1,203.9 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER345.0 MM375.0 MM425.0 MM475.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM440.0 MM490.0 MM540.0 MM
JSEAT ANGLE73.8 °73.8 °73.8 °73.8 °
KCHAINSTAY438.0 MM438.0 MM438.0 MM438.0 MM
LREACH402.7 MM432.7 MM460.0 MM477.3 MM
MSTACK593.1 MM593.1 MM602.4 MM611.6 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM60.0 MM70.0 MM80.0 MM
0TRAIL100.2 MM100.2 MM100.2 MM100.2 MM

Nastavitelný úhel hlavové trubky

U nového modelu Spark můžete úhel hlavy upravit o 0,6 stupně. To lze provést bez řezání lanek nebo odvzdušňování brzd. Stačí odmontovat řídítka, otočit misky hlavového složení o 180 stupňů a znovu je namontovat.

Patentovaný integrovaný systém odpružení

Integrovaná platforma tlumičů umožnila zdokonalit vlastnosti odpružení bez zvýšení hmotnosti.

Pro optimální výkon tlumiče musí být přenos síly co nejpřímější. Chceme se vyhnout jakýmkoli neefektivním bočním pohybům (do strany vůči směru jízdy) při průchodu tlumiče kompresí.

Díky integrovanému tlumiči můžeme tuto funkci zlepšit několika způsoby. Zaprvé, konstrukce rámu kolem tlumiče a s uchycením čepu je navržena tak, aby byla mnohem tužší, což podporuje účinnější přenos síly. Větší ložiska na čepu sedlové trubky tuto oblast dále zpevní a omezí zbytečný pohyb. Integrovaná technologie odpružení umožňuje navrhovat rámy s nižším umístěním tlumičů, což snižuje těžiště. Výsledkem je lepší ovladatelnost kola a stabilnější a jistější jízda pro koncového uživatele.

SINGLE PIVOT SUSPENSION LAYOUT

Jednočepová zadní stavba modelu Spark je ideální pro technické cross-country závody a rychlé singletracky je to ten nejlepší přístup. Konstrukce odpružení Spark má velmi specifickou a osvědčenou kinematiku. Použití čepu v sedlové vzpěře je ideálním řešením pro kola s tímto zdvihem. To umožňuje zachovat velmi nízkou hmotnost systému a zároveň zajistit optimální výkon odpružení.

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.