Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Ransom 900 Tuned AXS Horské kolo

Enduro horské celoodpružené kolo SCOTT Ransom 900 Tuned AXS je nadupaný MTB model kola se zdvihem 170 mm, který zdolá ty nejnáročnější traily, pokoří hory a získá lecjaké etapové vítězství. Vytuněná verze Tuned má novinku v podobě vidlice…

více

Velikost

Zboží není skladem.
123 725 Kč
247 450 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 13.7 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Enduro horské celoodpružené kolo SCOTT Ransom 900 Tuned AXS je nadupaný MTB model kola se zdvihem 170 mm, který zdolá ty nejnáročnější traily, pokoří hory a získá lecjaké etapové vítězství. Vytuněná verze Tuned má novinku v podobě vidlice FOX 38, spolehnout se můžete na sadu SRAM Eagle AXS, komponenty Syncros a nechybí ani technologie ovládání tlumení TwinLoc. Rozdrťte terén s lehkou, dokonale všestrannou a rychlou enduro mašinou!

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Ransom Zaměření enduro Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XTR M9120 4 Piston Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 13.7 Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) kg 128 kg Pedály nejsou součástí

Parametry

Rám Ransom Carbon / IMP Technology / HMX,
BB92 / Carbon swingarm,
VLK Virtual 4 Link kinematic,
27.5" (2.6 & 2.8) and 29" (2.4 & 2.6) tire compatible with Geo-BB adj.,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
TBC Trunnion Box Construction
Vidlice FOX 38 Float Factory Air / Kashima / FIT4,
3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout / 170mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE TR EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
custom Ramp Adjust with linear and progressive setting,
DPS / Kashima / Reb. Adj.,
Travel 170-120-Lockout / 205X65mm
Systém tlumení SCOTT TwinLoc TSP Technology,
Suspension-Seatpost Remote,
below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp
Hlavové složení Syncros Pro Press Fit E2 / Tapered 1.5"-1 1/8",
OD 50/62mm / ID 44/56mm
Přehazovačka SRAM X01 AXS / Eagle 12 Speed Řazení SRAM X01 AXS Eagle Trigger Kliky SRAM X01 Eagle DUB Boost Carbon crankarm,
QF 168 / 32T
Vodítko řetězu SCOTT Chainguide Středové složení SRAM DUB PF integrated / shell 41x92mm Řídítka Syncros Hixon iC Rise Carbon,
20mm rise / 8° / 800mm,
Syncros Pro lock-on grips
Sedlovka FOX Transfer Factory Dropper Post / Kashima,
31.6mm / S 125mm / M size 150mm / L & XL 175mm
Sedlo Syncros Kaslo 1.5,
Titanium rails
Kola Syncros Revelstoke 1.5 6 Bolt,
F: 15x110mm, R: 12x148mm Boost,
30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Řetěz SRAM PCXX1 Black Eagle Kazeta SRAM X01 / XG1295 / 10-52 T Pláště Maxxis Assegai / 2.6" / 120TPI Kevlar Bead / EXO / TR / 3C Maxx Terra Doplňky SRAM AXS Powerpack,
Syncros Eco Sealant,
Transport Axle,
FOX 38 Fender
Průměr kol 29" Sezóna 2021 Kód produktu 280545008
  SSMMLLXLXL
  LOW BB SettingHIGH BB SettingLOW BB SettingHIGH BB SettingLOW BB SettingHIGH BB SettingLOW BB SettingHIGH BB Setting
AHEAD TUBE ANGLE64.5 Â°65.0 Â°64.5 Â°65.0 Â°64.5 Â°65.0 Â°64.5 Â°65.0 Â°
BHEAD TUBE LENGTH100.0 MM100.0 MM100.0 MM100.0 MM115.0 MM115.0 MM130.0 MM130.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL571.1 MM569.7 MM604.2 MM602.7 MM634.7 MM633.2 MM671.3 MM669.7 MM
DSTANDOVER HEIGHT744.6 MM733.9 MM746.3 MM736.5 MM760.9 MM751.6 MM776.5 MM767.4 MM
EBB OFFSET-22.0 MM-15.0 MM-22.0 MM-15.0 MM-22.0 MM-15.0 MM-22.0 MM-15.0 MM
FBB HEIGHT353.5 MM346.5 MM353.5 MM346.5 MM353.5 MM346.5 MM353.5 MM346.5 MM
GWHEEL BASE1,182.9 MM1,181.4 MM1,215.9 MM1,214.4 MM1,249.2 MM1,247.8 MM1,288.5 MM1,287.1 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE420.0 MM420.0 MM440.0 MM440.0 MM470.0 MM470.0 MM500.0 MM500.0 MM
JSEAT ANGLE75.0 Â°75.5 Â°75.0 Â°75.5 Â°75.0 Â°75.5 Â°75.0 Â°75.5 Â°
KCHAINSTAY437.9 MM436.0 MM437.9 MM436.0 MM437.9 MM436.0 MM437.9 MM436.0 MM
LREACH406.3 MM412.0 MM439.5 MM445.0 MM466.5 MM472.0 MM499.5 MM505.0 MM
MSTACK613.6 MM609.8 MM613.6 MM609.8 MM627.6 MM623.4 MM641.3 MM637.0 MM
NSTEM LENGTH50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM
0TRAIL122.5 MM112.3 MM122.5 MM112.3 MM122.5 MM112.3 MM122.5 MM112.3 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Torx na pevné ose

Ve spolupráci s DT Swiss jsme kompletně přepracovali pevnou osu, abychom docílili ergonomičtějšího tvaru, který bude dokonale zapadat do našeho rámu. Vznikl nový multifunkční nástroj integrovaný ve vnitřní části vlastní pevné osy. Klíč Torx 25T je nyní okamžitě dostupný a kdykoli připraven k rychlým úpravám na trati.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Fox Nude TR Tlumič

Na několika modelech Ransom a Genius najdete zcela nový tlumič FOX NUDE TR EVOL. Technologie TR umožňuje zvolit míru progresivity v režimu Descend: lineárnější nebo progresivnější. Otočením páčky Ramp se můžete rozhodnout, jak se bude tlumič chovat při sjezdu. Lineárnější nastavení poskytuje jezdci stejnou odezvu během celého průběhu zdvihu. Odpružení má hladší průběh a je snazší dostat ho na doraz. Progresivnější nastavení klade během průběhu zdvihu citelně větší odpor a je těžší dostat ho na doraz. Tato nastavení značně ovlivňují rychlost jízdy. Pokud je terén mokrý, technický nebo pokud je trail rovinatější a jízda bývá pomalejší, je možné upřednostnit lineární nastavení. Pokud jsou podmínky suché a rychlé nebo je trail rozbitý a jsou na něm skoky, bude progresivní režim ideální. S tlumičem NUDE TR Evol je výběr a změna přímo na traile jednoduchá.

Jeden rám a dvě velikosti kol

S našimi horskými koly se snažíme dosáhnout maximální všestrannost. Tyto specifické modely dokážete přehodit z 27,5 "na 29" kola jen za pomoci otočení flip-chipu. Nemusíte měnit vidlici, stačí jen otočit flip-chip na úchytu tlumiče, vyměnit kola a jít. Flip-chip nám umožňuje zachovat podobnou výšku středu při přechodu z jedné velikosti kol na druhou, což je klíčové pro zachování podobných jízdních vlastností pro obě velikosti kol. S 27,5 "koly můžete jezdit na pneumatikách 2,5", 2,6 "nebo 2,8". Na 29 "od 2,4" -2,6 ".

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.