Geniální horské celoodpružené elektrokolo ani nemůže mít jiný název - SCOTT Genius eRIDE 900. O jeho dokonalosti vás přesvědčí lehký karbonový rám, ty nejvybrannější technologie, plná integrace, nejvyspělejší baterie Bosch Power Tube až do…
Geniální horské celoodpružené elektrokolo ani nemůže mít jiný název - SCOTT Genius eRIDE 900. O jeho dokonalosti vás přesvědčí lehký karbonový rám, ty nejvybrannější technologie, plná integrace, nejvyspělejší baterie Bosch Power Tube až do 625 Wh i solidně ostrý design. Celoodpružený e-bike SCOTT slibuje pořádný zážitek v terénu! Nenechte ztěžknout své nohy a kromě pořádně rychlých sjezdů si užijte i výšlapy.
S / 900 | S / 700 | M / 900 | M / 700 | L / 900 | L / 700 | XL / 900 | XL / 700 | ||
LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | LOW BB Setting | HIGH BB Setting | ||
A | HEAD TUBE ANGLE | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° | 65.0 ° | 65.6 ° |
B | HEAD TUBE LENGTH | 95.0 MM | 95.0 MM | 95.0 MM | 95.0 MM | 110.0 MM | 110.0 MM | 125.0 MM | 125.0 MM |
C | TOP TUBE HORIZONTAL | 569.7 MM | 568.2 MM | 602.8 MM | 601.2 MM | 633.4 MM | 631.8 MM | 670.1 MM | 668.4 MM |
D | STANDOVER HEIGHT | 739.6 MM | 729.5 MM | 740.8 MM | 731.3 MM | 758.4 MM | 749.5 MM | 774.1 MM | 765.6 MM |
E | BB OFFSET | -27.4 MM | -20.0 MM | -27.5 MM | -20.0 MM | -27.6 MM | -20.0 MM | -27.8 MM | -20.0 MM |
F | BB HEIGHT | 346.1 MM | 340.0 MM | 346.0 MM | 340.0 MM | 345.9 MM | 340.0 MM | 345.7 MM | 340.0 MM |
G | WHEEL BASE | 1,165.9 MM | 1,164.6 MM | 1,198.9 MM | 1,197.6 MM | 1,232.1 MM | 1,230.8 MM | 1,271.3 MM | 1,270.0 MM |
I | BB CENTER TO TOP OF SEATTUBE | 410.0 MM | 410.0 MM | 440.0 MM | 440.0 MM | 480.0 MM | 480.0 MM | 520.0 MM | 520.0 MM |
J | SEAT ANGLE | 74.7 ° | 75.3 ° | 74.7 ° | 75.3 ° | 74.8 ° | 75.3 ° | 74.8 ° | 75.3 ° |
K | CHAINSTAY | 438.0 MM | 436.0 MM | 438.0 MM | 436.0 MM | 438.0 MM | 436.0 MM | 438.0 MM | 436.0 MM |
L | REACH | 405.9 MM | 412.0 MM | 439.1 MM | 445.0 MM | 466.1 MM | 472.0 MM | 499.2 MM | 505.0 MM |
M | STACK | 599.7 MM | 595.5 MM | 599.9 MM | 595.5 MM | 613.7 MM | 609.2 MM | 627.5 MM | 622.8 MM |
N | STEM LENGTH | 40.0 MM | 40.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM | 50.0 MM |
0 | TRAIL | 117.7 MM | 107.3 MM | 117.6 MM | 107.3 MM | 117.5 MM | 107.3 MM | 117.4 MM | 107.3 MM |
80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.
Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.
Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.
Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.
S našimi horskými koly se snažíme dosáhnout maximální všestrannost. Tyto specifické modely dokážete přehodit z 27,5 "na 29" kola jen za pomoci otočení flip-chipu. Nemusíte měnit vidlici, stačí jen otočit flip-chip na úchytu tlumiče, vyměnit kola a jít. Flip-chip nám umožňuje zachovat podobnou výšku středu při přechodu z jedné velikosti kol na druhou, což je klíčové pro zachování podobných jízdních vlastností pro obě velikosti kol. S 27,5 "koly můžete jezdit na pneumatikách 2,5", 2,6 "nebo 2,8". Na 29 "od 2,4" -2,6 ".
Zásluhou velkého dojezdu, dlouhé životnosti, inteligentního systému správy baterie a jednoduché manipulaci patří lithium-iontové baterie Bosch Power Tube k nejmodernějším na trhu. Všechny ty desítky let zkušeností se značce Bosch vyplatily! Většina našich rámů je kompatibilní s bateriemi 625 Wh, takže klidně vyměňte své stávající 400 nebo 500Wh za silnější Power Tube.
Ochranný systém vyvinutý pro Genius eRIDE ve spolupráci se značkou Syncros. Doraz omezuje rozsah rotace řidítek na 60 stupňů a zabraňuje tak nárazu koruny vidlice do rámu.
ZÁKLADNÍ KARBONOVÁ KONSTRUKCE E-BIKU
Na novém karbonovém Geniovi/Striku eRIDE jsme se chtěli vyhnout rámovým trubkám, které by byly zespoda spojované. Řezáním vláken dochází ke ztížené regulaci ohybu a tuhosti trubky.
KONSTRUKCE SCOTT eRIDE POWER SHELL
Konstrukce eRIDE Power Shell využívá nepřerušená karbonová vlákna a trubky jsou zcela uzavřené. Ve výsledku je konstrukce pevnější a lehčí než ta základní karbonová, při zachování stejné tuhosti. Prostor mezi dvěma plášti slouží k vedení kabeláže uvnitř rámem, čímž je dosaženo čistšího finiše. Baterii lze odebrat bez použití nářadí, stačí odemknout zámek a baterii vyndat.
Z hlediska stability a lepší ovladatelnosti je u E-kola klíčové rozložení hmoty. Proto je 52% rámové sady soustředěno do oblasti kolem středového složení. Tato zóna je také nejtužší z celého kola. Díky našim znalostem zpracování karbonu jsme pomocí chytrého vrstvení oblast zesílili, aby odpovídala omezení pohonné jednotky, zatím co ostatní oblasti, jako horní rámová trubka, jsou lehčí s méně karbonovými vrstvami.
Konstrukční tým SCOTT eRIDE vyvinul speciální úchyt, který je připevněný v otvorech na košík na lahev. Do úchytu, tzv. Range Boosteru, lze přidat 500Wh baterii Bosch. Získáme tak celkem 1125 Wh energie. K nabití baterií stačí jen jedna nabíječka. Digitální displej Bosch zohlední obě baterie. Soustřeďte se jen na jízdu a ne na úroveň nabití baterie! Range Booster je kompatibilní s modely Genius/Strike/Aspect/Axis eRIDE.
Oblast středového složení je vystavena odskakujícímu kamení a jiným potenciálním nárazům, proto jsme vyvinuli specifickou kluznou desku - nárazník. Zesílený na ochranu před nárazy, pokrytý pryžovou vrstvou na snížení hluku a odvětraný na lepší průtok vzduchu jednotkou.
Nový elektropohon Performance CX 4. generace je oproti předchozí generaci o 48% menší a o 25% lehčí. Kompaktnější, ale ne slabší, s maximálním točivým momentem 75 Nm a 340% podporou výkonu jezdce. Vybírejte z 5 režimů jízdy nebo zvolte komfortní režim eMTB, který elektropodporu přizpůsobuje automaticky podobně jako automatická převodovka v autě.
Design E-biků nové generace jde za hranice možností. Kolo vnímáme jako systém, v němž musí být zohledněna každá část, nejde jen o pouhou integraci baterie do rámu. Z tohoto důvodu jsme náležitě zapracovali na kontinuálních liniích i na vyváženém designu od hlavové trubky až po patky. Bavte se na výjimečném kole!
Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.