🥳 Využijte extra slevu 10 % s kódem VELIKONOCE10, platí i na již zlevněné zboží, pouze do 1.4.2024 🥳

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Genius 900 Tuned AXS Celoodpružené horské kolo

Opřete se do pedálů nového kola SCOTT Genius 900 Tuned AXS a vyjeďte s nevídanou lehkostí a patřičnou rychlostí. Do kopce i z kopce. Díky nastavitelnému systému tlumení TwinLoc kolo snadno přizpůsobíte stylu jízdy a terénu. Díky sadě Sram…

více

Velikost

Zboží není skladem.
181 592 Kč
226 990 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení
servis za korunu K zakoupenému kolu automaticky získáváte garanční prohlídku zdarma. Za symbolickou korunu si pak můžete zakoupit standardní servis v hodnotě 1490 Kč, který můžete využít kdykoliv v průběhu dalších 2 let. Podívejte se, co za korunu získáte. 

Seřídíme vám brzdy, přehazovačku, dotáhneme šrouby a přesvědčíme se, že je kolo naprosto bezpečné pro další jízdy. 
SERVIS STANDARD ZAHRNUJE
Vstupní prohlídka při příjmu
Kompletní umytí kola
Vycentrování předního i zadního kola
Seřízení přehazovačky
Nastavení a otestování brzd
Dotažení kazety, klik, pedálů, kokpitu a hlavového složení
Kontrola nábojů
Kontrola středového složení
Promazání řetězu
Nahuštění plášťů

Práce při případné výměně řetězu, destiček (bez odvzdušnění brzd), výměně plášťů a duší není součástí ceny servisu.
Tento servis je ideální pro kola déle neservisovaná, popřípadě jako pravidelný půlroční servis. Standardní servis vaše kolo připraví na další výlety a zajistí vaši maximální bezpečnost.

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 12.95 kg
    hmotnost kola
  • 29"
    průměr kol

Opřete se do pedálů nového kola SCOTT Genius 900 Tuned AXS a vyjeďte s nevídanou lehkostí a patřičnou rychlostí. Do kopce i z kopce. Díky nastavitelnému systému tlumení TwinLoc kolo snadno přizpůsobíte stylu jízdy a terénu. Díky sadě Sram AXS s 12 rychlostmi a komponentům Syncros budete vždy připraveni do akce.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Genius Zaměření trail,
enduro
Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano XT M8120 4 Piston Disc Odpružení celoodpružené Hmotnost v kg cca 12.95 Pedály nejsou součástí

Parametry

Průměr kol 29" Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 128 Rám Genius Carbon / IMP Technology / HMX /1x optimized,
BB92 / Carbon SMC Link / Carbon swingarm,
VLK Virtual 4 Link kinematic,
27.5" (2.6 & 2.8) and 29" (2.4 & 2.6) tire compatible with Geo-BB adj.,
SW dropouts for Boost 12x148mm,
TBC Trunnion Box Construction
Systém tlumení SCOTT TwinLoc TSP Technology,
Suspension-Seatpost Remote,
below Bar / 3 modes / integ. Grip clamp
Hlavové složení Syncros Pro Press Fit E2 / Tapered 1.5"-1 1/8",
OD 50/62mm / ID 44/56mm
Přehazovačka SRAM X01 Eagle AXS / 12 Speed,
Wireless Electronic Shift System
Řazení SRAM Eagle AXS Rocker Controller Kliky SRAM X01 DUB Eagle Carbon crankarm,
QF 168 / 32T
Vodítko řetězu SCOTT custom Středové složení SRAM DUB PF 92 MTB / shell 41x92mm Řídítka Syncros Hixon iC SL Carbon,
12mm rise / 9° / 780mm / Syncros Pro lock-on grips
Sedlovka FOX Transfer Factory Dropper Post Kashima,
31.6mm / S size 125mm / M & L size 150mm / XL size 175mm
Sedlo Syncros Tofino 1.5 Regular,
Titanium rails
Kola Syncros Revelstoke 1.5 6 Bolt,
F: 15x110mm, R: 12x148mm,
30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Řetěz SRAM CN XX1 Eagle Kazeta SRAM X01 XG1295 / 10-52 T Pláště Maxxis Dissector / 2.6" / 60TPI Foldable,
Tubeless Ready / EXO 3C maxx Terra
Doplňky Syncros Eco Sealant,
Transport Axle
Vidlice FOX 36 Float Factory Air / Kashima FIT4,
3-Modes with low Speed adj. / Kabolt 15x110mm axle,
44mm offset / tapered steerer / Reb. Adj. / Lockout,
150mm travel
Zadní tlumič FOX NUDE TR EVOL Trunnion,
SCOTT custom w. travel / geo adj.,
3 modes: Lockout-Traction Control-Descend,
custom Ramp Adjust with linear and progressive settings,
DPS / Kashima / Reb. Adj.,
Travel 150-100-Lockout / 185X55mm
Sezóna 2022 Kód produktu 286299012
  S / 900S / 700M / 900M / 700L / 900L / 700XL / 900XL / 700
  LOW BB SettingHIGH BB SettingLOW BB SettingHIGH BB SettingLOW BB SettingHIGH BB SettingLOW BB SettingHIGH BB Setting
AHEAD TUBE ANGLE65.0 °65.6 °65.0 °65.6 °65.0 °65.6 °65.0 °65.6 °
BHEAD TUBE LENGTH95.0 MM95.0 MM95.0 MM95.0 MM110.0 MM110.0 MM125.0 MM125.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL569.7 MM568.2 MM602.8 MM601.2 MM633.4 MM631.8 MM670.1 MM668.4 MM
DSTANDOVER HEIGHT739.6 MM729.5 MM740.8 MM731.3 MM758.4 MM749.5 MM774.1 MM765.6 MM
EBB OFFSET-27.4 MM-20.0 MM-27.5 MM-20.0 MM-27.6 MM-20.0 MM-27.8 MM-20.0 MM
FBB HEIGHT346.1 MM340.0 MM346.0 MM340.0 MM345.9 MM340.0 MM345.7 MM340.0 MM
GWHEEL BASE1,165.9 MM1,164.6 MM1,198.9 MM1,197.6 MM1,232.1 MM1,230.8 MM1,271.3 MM1,270.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE410.0 MM410.0 MM440.0 MM440.0 MM480.0 MM480.0 MM520.0 MM520.0 MM
JSEAT ANGLE74.7 °75.3 °74.7 °75.3 °74.8 °75.3 °74.8 °75.3 °
KCHAINSTAY438.0 MM436.0 MM438.0 MM436.0 MM438.0 MM436.0 MM438.0 MM436.0 MM
LREACH405.9 MM412.0 MM439.1 MM445.0 MM466.1 MM472.0 MM499.2 MM505.0 MM
MSTACK599.7 MM595.5 MM599.9 MM595.5 MM613.7 MM609.2 MM627.5 MM622.8 MM
NSTEM LENGTH40.0 MM40.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM50.0 MM
0TRAIL117.7 MM107.3 MM117.6 MM107.3 MM117.5 MM107.3 MM117.4 MM107.3 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Genius Trailová geometrie

Genius bylo vždy kolo navrženo tak, aby zvládlo stoupání stejně jako sjezdy. V roce 2018 jsme chtěli tuto vlastnost znovu zdůraznit. Navrhli jsme Genius speciálně tak aby balancoval přesně uprostřed. Ve srovnání s předchozí geometrií je tato mírnější, má delší range, kratší zadní stavbu a strmší úhel sedlové trubky. Skutečně jsme chtěli navrhnout geometrii, která by měla delší přední trojúhelník pro větší stabilitu ve sjezdu. Výsledkem je kolo, který s lehkostí vystoupá na začátek trailu a při sjezdu ho nic neomezuje. Po letech testování různých možností je tato geometrie spojením všeho, co požadujeme od kola na trailech, po kterých jezdíme.

Virtual 4Link Design

Naše kinematické odpružení přináší platformě dokonalou rovnováhu a kontrolu. Pomocí našeho designu Virtual Four Link jsme vyladili odpružení, šlapání a odezvu brzdění tak, abychom pracovali s maximální účinností a v souladu s naším systémem odpružení Twinloc. Naše kinematická křivka odpružení poskytuje malou nárazovou citlivost, a tedy výjimečné trakční vlastnosti, perfektní podporu ve středním zdvihu a kontrolovaný konec zdvihu pro předvídání dorazů. Specifické umístění otočných čepů zajišťuje efektivní šlapání na kole, které pohání kolo vpřed jako šíp a neutrální vliv brzdění na odpružení, které vytváří perfektní rovnováhu mezi jezdeckým komfortem, ovladatelností, stabilitou a trakcí zadních kol. Od XC závodníků až po sjezdaře přináší vylepšená kinematika odpružení výhody ve všech oblastech a poskytuje solidní základ pro kola určené pro všechny typy jezdců a jakékoliv podmínky.

Jeden rám a dvě velikosti kol

S našimi horskými koly se snažíme dosáhnout maximální všestrannost. Tyto specifické modely dokážete přehodit z 27,5 "na 29" kola jen za pomoci otočení flip-chipu. Nemusíte měnit vidlici, stačí jen otočit flip-chip na úchytu tlumiče, vyměnit kola a jít. Flip-chip nám umožňuje zachovat podobnou výšku středu při přechodu z jedné velikosti kol na druhou, což je klíčové pro zachování podobných jízdních vlastností pro obě velikosti kol. S 27,5 "koly můžete jezdit na pneumatikách 2,5", 2,6 "nebo 2,8". Na 29 "od 2,4" -2,6 ".

Fox Nude TR Tlumič

Na několika modelech Ransom a Genius najdete zcela nový tlumič FOX NUDE TR EVOL. Technologie TR umožňuje zvolit míru progresivity v režimu Descend: lineárnější nebo progresivnější. Otočením páčky Ramp se můžete rozhodnout, jak se bude tlumič chovat při sjezdu. Lineárnější nastavení poskytuje jezdci stejnou odezvu během celého průběhu zdvihu. Odpružení má hladší průběh a je snazší dostat ho na doraz. Progresivnější nastavení klade během průběhu zdvihu citelně větší odpor a je těžší dostat ho na doraz. Tato nastavení značně ovlivňují rychlost jízdy. Pokud je terén mokrý, technický nebo pokud je trail rovinatější a jízda bývá pomalejší, je možné upřednostnit lineární nastavení. Pokud jsou podmínky suché a rychlé nebo je trail rozbitý a jsou na něm skoky, bude progresivní režim ideální. S tlumičem NUDE TR Evol je výběr a změna přímo na traile jednoduchá.

Systém tlumení Twinlock

Více o systému TwinLoc zde: https://www.scott-sports.com/page/twinloc Pomocí technologie TwinLoc může jezdec snadno, účinně a kompletně ovládat rám, vidlici a tlumič jako jeden systém. Proč je to důležité? Správně nastavené kolo se zdvihem 150 mm se zanoří víc (má větší sag) než kolo se zdvihem 130 mm. Větší zdvih znamená větší zábavu při jízdě a lépe zvládnuté sjezdy, na druhou stranu má větší sag negativní dopad na geometrii kola a výkon při stoupání. Právě tady rozhoduje TwinLoc. TwinLoc umí ovlivnit efekt zanoření několika způsoby. Zatímco většina systémů pouze zvyšuje nízkorychlostní kompresi z důvodu vyšší účinnosti při šlapání, TwinLoc nám umožňuje nejen změnit kompresi při stlačování tlumiče, ale zároveň i pružinovou křivku a tlumení odskoku, čímž dynamicky změní geometrii kola. V režimu Trail je tlumič nejen tužší, ale má i výrazně omezený zdvih. Jízdní pozice je vyšší, úhel sedlové trubky ostřejší, kolo se stává celkově hbitější. Technologie nabízí také třetí, plně uzamčený režim vhodný ke zdolání stoupání tím nejúčinnějším možným způsobem. Tato unikátní nastavení optimalizují geometrii na stoupání, dokonce i u kol s větším zdvihem. Umíme odstranit „efekt velkého zdvihu“, který může ubrat účinnost při šlapání, ale o jízdu z kopce s plnou parádou 150 mm zdvihu vás nepřipravíme. Počínaje závodním nastavením, přes rychlý výjezd o polední pauze až po trailovou vyjížďku po práci, je možnost přepínat mezi jednotlivými režimy, v závislosti na profilu terénu, pouhým stlačením páčky naprosto rozhodující - jízda je rychlejší a vy si ji zatraceně dobře užijete.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.