🥳 Využijte extra slevu 10 % s kódem VELIKONOCE10, platí i na již zlevněné zboží, pouze do 1.4.2024 🥳

Top značky

Top značky

Top značky

SCOTT Addict 30 Silniční kolo

Připravte se na pořádnou porci kilometrů. SCOTT Addict 30 se zrodil pro vytrvalce. Tato silnička vychází ze závodního modelu, geometrie je však uzpůsobená dlouhým vyjížďkám. Užijte si celý den v sedle i vy.

více

Velikost

Zboží není skladem.
61 063 Kč
69 390 Kč
Zboží není skladem.
Super doprava zdarma u kol
Na splátky bez navýšení

Alternativy

  • karbon
    materiál rámu
  • 8.6 kg
    hmotnost kola
  • 700C
    průměr kol

Připravte se na pořádnou porci kilometrů. SCOTT Addict 30 se zrodil pro vytrvalce. Tato silnička vychází ze závodního modelu, geometrie je však uzpůsobená dlouhým vyjížďkám. Užijte si celý den v sedle i vy.

Přehled

Značka SCOTT Model SCOTT Addict RC Zaměření silniční Materiál rámu karbon Určeno pro Unisex,
Pánské
Brzdy Shimano BR-R7070 Hyd.Disc Odpružení hardtail Hmotnost v kg cca 8.6 Pedály nejsou součástí

Parametry

Nosnost (hmotnost kola + jezdce + zavazadel) 120 Rám Addict Disc HMF Carbon,
Endurance Geometry / Replaceable Derailleur Hanger,
Internal cable routing,
Syncros fender kit ready
Hlavové složení Acros AIF-1112 Přehazovačka Shimano 105 RD-R7000-GS Black,
22 Speed
Přesmykač Shimano 105 FD-R7000 Black Řazení Shimano 105 ST-R7020 Disc,
Dual control 22 Speed
Kliky Shimano FC-R7000 Compact,
Hyperdrive 50x34 T Black
Středové složení Shimano BB-RS500-PB Řídítka Syncros Creston 2.0 Compact,
Alloy 31.8mm
Představec Syncros RR2.0,
1 1/4" / four Bolt 31.8mm
Sedlovka Syncros RR1.2,
27.2/350mm
Sedlo Syncros Tofino Regular 2.0 Channel Kola Syncros RP2.0 Disc,
28 Front / 28 Rear,
Syncros Axle w/Removable Lever with Tool
Řetěz KMC X11 Kazeta Shimano CS-R7000,
11-32
Pláště Schwalbe ONE Fold,
700x32C
Průměr kol 700C Vidlice Addict HMF Disc,
1 1/4"-1 1/2" Eccentric Carbon steerer
Sezóna 2022 Kód produktu 286426047
  XXS/47XS/49S/52M/54L/56XL/58XXL/61
AHEAD TUBE ANGLE70.5 °71.0 °72.0 °72.5 °73.0 °73.3 °73.3 °
BHEAD TUBE LENGTH97.0 MM102.0 MM115.0 MM135.0 MM155.0 MM175.0 MM193.0 MM
CTOP TUBE HORIZONTAL520.0 MM530.0 MM540.0 MM550.0 MM565.0 MM580.0 MM600.0 MM
DSTANDOVER HEIGHT720.0 MM740.0 MM755.0 MM778.0 MM798.0 MM818.0 MM838.0 MM
EBB OFFSET-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM-70.0 MM
FBB HEIGHT274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM274.5 MM
GWHEEL BASE987.5 MM994.0 MM991.0 MM992.0 MM1,000.0 MM1,008.0 MM1,023.0 MM
HBB CENTER TO TOPTUBE CENTER410.0 MM430.0 MM460.0 MM480.0 MM500.0 MM520.0 MM550.0 MM
IBB CENTER TO TOP OF SEATTUBE470.0 MM490.0 MM520.0 MM540.0 MM560.0 MM580.0 MM610.0 MM
JSEAT ANGLE74.5 °74.5 °74.0 °73.6 °73.3 °73.0 °72.5 °
KCHAINSTAY410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM410.0 MM
LREACH380.0 MM388.0 MM389.0 MM390.0 MM395.0 MM400.0 MM410.0 MM
MSTACK504.0 MM511.0 MM526.5 MM548.0 MM568.5 MM588.0 MM606.0 MM
NSTEM LENGTH90.0 MM90.0 MM100.0 MM110.0 MM110.0 MM120.0 MM120.0 MM
OCENTRE SADDLE - CENTRE BAR (HOR.)635.0 MM650.0 MM674.0 MM694.0 MM710.0 MM736.0 MM761.0 MM
PCENTRE SADDLE - CENTRE BAR (VERT.)92.0 MM105.0 MM106.0 MM103.0 MM100.0 MM106.0 MM115.0 MM
QREACH CENTRE BAR454.0 MM463.0 MM474.0 MM485.0 MM492.0 MM507.0 MM518.0 MM
RSTACK CENTRE BAR563.0 MM570.0 MM586.0 MM607.0 MM627.5 MM649.0 MM667.0 MM

Technologie Evo Lap

80% práce na tvorbě nového rámu je správný výběr materiálů. Zbývajících 20% vyžaduje veškeré naše úsilí. Z tohoto důvodu je naše volba nejvyspělejších karbonových vláken na trhu následována intenzivním používáním speciálních nástrojů, jako např. software FEA (analýza metodou konečných prvků),abychom mohli sledovat správné vrstvení karbonu.

Softwarem FEA umíme stimulovat působení různých sil na virtuální model rámu a jeho konstrukci adekvátně přizpůsobit. Tento program nám umožňuje vytvořit kompletní virtuální prototypy zahrnující všechny fyzikální jevy, které existují v reálném prostředí.

Pomocí technologie Evo-Lap modelujeme rám, abychom optimalizovali plochu jeho povrchu, simulujeme konstrukci trubek s různou orientací vrstev, následně srovnáváme výsledky použití rozdílných konfigurací a testujeme rozložení napětí v jednotlivých oblastech rámu. Díky rozsáhlé počítačové modelaci jsme mohli optimalizovat vrstvení karbonu ve všech částech rámu. Když jsme části následně sestavili do prvního prototypu, došli jsme k výslednému superlehkému a kompaktnímu rámu, bez jakékoli újmy na tuhosti, komfortu či odolnosti vůči nárazu. Technologie Evo-Lap byla přínosem pro celou produktovou řadu.

Související

Naposledy navštívené

  • SUPER DOPRAVA
  • VRÁCENÍ DO 30 DNŮ
  • SLUŽBY
  • VĚRNOSTNÍ PROGRAM

Založte si Endorphin pas a získejte přístup ke slevám, odměnám a výjimečným službám.